2018. október 30., kedd

A Kódhét még nem ért véget...nálunk

Természetesen az EU CodeWeek-nek október 22-én vége lett, de miután ez a dátum a hosszú hétvégénkre esett és még nem tudtunk néhány programot befejezni, ezért nálunk az őszi szünet után is folytatódik...egy kicsit. 

A robotszépségverseny szavazóköre és eredményhirdetése maradt még a jövő hétre, no meg, hogy a Társasjátékot minél több gyerek próbálhassa ki, esetleg a feladatait tökéletesítse.

Forrás: Doba Kata


Érkeznek a vélemények a Kódold át az éjszakát2! nagysikerű rendezvényünkről: 
"Mi az alsósok rendezvényén vettünk részt két fiammal. Nagyon tetszettek nekik az állomások és a témák. Legjobban a lego robotokat és a Sakkpalotát élvezték. Kisebb fiamnak nagyon tetszett, hogy amikor a kezét a lego robot elé tette, az megállt, a nagyobb örült, hogy másokkal szemben teheti próbára a sakktudását. Az én fantáziámat szülőként a Microbit program fogta meg, amely a programozás alapjait mutatta be az alsósok számára. Továbbgondolva a történetet, el tudnék képzelni egy ilyen szakkört a jövőben már az ő korosztályuknak is. A 3D nyomtatót is nagyon érdekes volt működés közben megnézni." (2.c osztályos Szülő)
Forrás: Doba Kata

Forrás: Doba Kata


Színesítse néhány fotó idei utolsó bejegyzésünket egy profi fotós szülő - Doba Kata - szemével.


Én építettem!



Sakkjátszótér










A legnagyobbak
A teljes fotóalbum ITT található.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Code Week 2023. az Újpesti Csokonaiban

Az idei Code Week is úgy kezdődött, ahogy az előző, részt vettünk a II. Magyarországi Code Week Konferencián. Október 7-én kiváló helyszín...